Hrdina Piták: Pro Slavii moc důležité vítězství

17.03.2014 10:07

EDEN – Provolávání a skandování jména Karel Piták se neslo Edenem takřka celý zápas. Slávistický kapitán totiž svými dvěma góly zařídil vítězství 2:1 nad Znojmem.

Jak byste popsal první gól?
„Nitra poslal do vápna centr, Necka tam šel do souboje a já jsem vlítl mezi stopery. Nikdo nešel do balonu, jsem samozřejmě rád, že mi to tam spadlo. Pro nás to byl do kabiny moc důležitý gól.“

A ten druhý gól?
„Tam to výborně udělal Damien, vymotal to k pravé straně, poslal mi opravdu krásný centr a já jsem jen trefil bránu. A byl z toho gól.“

Druhý zápas v Edenu a hned dva góly...
„Já jsem dal dva ligové góly v jednom zápase vůbec poprvé v kariéře, takže je to docela zajímavé...“

Co vám prolétlo hlavou, když Znojmo vyrovnalo?
„Tak to nebylo nejpříjemnější, také to na nás chvíli bylo vidět, že to na nás trošku dolehlo, ale potom jsme šli zase za gólem. A dopadlo to dobře.“